Perşembe, Ocak 14, 2010

2.Resim ve Öykü Yarışmalarımızın Ödül Töreni Yapıldı

Elektrik Mühendisleri Odası Zonguldak İl Temsilciliğimizin ilk personeli olan Elektrik Elektronik Yüksek Mühendisi Asude AĞARTAN'ın anısına armağan edilen 2.Resim ve Öykü Yarışmalarımızın Ödül Töreni 14 Ocak 2010 Perşembe günü Maden Mühendisleri Odası Zonguldak Şubesi Lokalinde gerçekleştirildi. Törene Vali Yardımcısı Mehmet ÖKSÜZ, İl Milli Eğitim Müdürü Harun GİRGİN, İl Milli Eğitim Şube Müdürü Mehmet DUYAR, BEDAŞ İl İşletme Müdürü Selman NAİR, TMMOB Mimarlar Odası İl Temsilcisi Turan DEMİRTAŞ, Mühendis ve Mimarlar Derneği Başkanı Kenan KASIM, Maden Mühendisleri Derneği Başkanı Çağlar ÖZTÜRK, ADD Zonguldak Şube Başkanı Sabri YAVUZYILMAZ, bazı Sivil Toplum Kuruluşları yöneticileri ile Belediye Meclis üyeleri, okul idarecileri, öğretmenler, öğrenciler, aileler ve üyelerimiz katıldı.
RESİM YARIŞMASINI KAZANANLARIMIZ
BİRİNCİ Elif AÇIKGÖZ - Kozlu Atatürk İlköğretim Okulu
İKİNCİ Sümeyye ULUDAĞ - Şehit Madenciler İlköğretim Okulu
ÜÇÜNCÜ Rabia BOZKURT - Özel Yıldırım İzmirlioğlu İlköğretim Okulu
MANSİYON Aysu BARUT - Zonguldak Ted Koleji
MANSİYON Görkem GÜLEDAĞI - Kilimli Cumhuriyet İlköğretim Okulu

RESİM YARIŞMASI JURİSİ (Resim Öğretmenleri)
Gürkan BAĞCI - Kozlu Cengiz Topel İlköğretim Okulu
Yasemin ULUKAYA - Kilimli 100. Yıl İlköğretim Okulu
Aynur SARISOY - Kilimli Cumhuriyet İlköğretim Okulu

ÖYKÜ YARIŞMASINI KAZANANLARIMIZ
BİRİNCİ (Umut) Burçin CANSIZ - Zonguldak Atatürk Anadolu Lisesi
İKİNCİ (Geleceğimin Öyküsü) Tuğçe ÖZEN - Kdz. Ereğli Anadolu Lisesi
ÜÇÜNCÜ (Sorumluluk) Emine AYDIN - Kdz. Ereğli Anadolu Lisesi
MANSİYON (Küçük Detaylar) Büşra AKSOY - Kdz. Ereğli Anadolu Lisesi
MANSİYON (2020’ye On Kala) Doğuş KÖKARTTI - Zonguldak Fen Lisesi

ÖYKÜ YARIŞMASI JURİSİ (Türkçe Öğretmenleri)
Birol ÖZEN - Kozlu İlköğretim Okulu
İlyas KAPLAN - V. Tevfik Başakar İlköğretim Okulu
Hilal KIRIKOĞLU - Mithatpaşa Pfizer 50. Yıl İlköğretim Okulu


Sayın Vali Erdal ATA adına Vali Yardımcısı Mehmet ÖKSÜZ, İl Milli Eğitim Müdürü Harun GİRGİN, Milli Eğitim Şube Müdürü Mehmet DUYAR ve Asude AĞARTAN Ailesi adına annesi Aydan AĞARTAN'a katkıları nedeniyle plaketleri sunuldu.



(Tören fotoğraflarını sağlayan Halkın Sesi Gazetesine teşekkür ederiz.)

Hiç yorum yok: